main picture filter banner
ZNANJE KI NE ZASTARA
odgovori, ki pomagajo_– jasno in preprosto

povprečje: 5.00



Kako deluje oddaljena pomoč?

Uporabljamo program za Oddaljeno namizje " #getScreen.me ".

Pogodbene stranke imajo (po želji) program nameščen na svojih računalnikih tako, da lahko tehnik dostopi do računalnika samodejno, tudi v času, ko je delovno mesto prazno.. Edino kar je je to, da mora biti računalnik vklopljen. Tehnik po navadi v urah izven delovnega časa opravi nujna vzdrževalna dela na oddaljenem računalniku. Po potrebi in na željo naročnika se lahko poveže tudi med delovnim časom in pomaga pri odpravi napake.

Fizične osebe si program lahko prenesejo vendar morajo za podporo poklicati na našo kontaktno številko, povedati tehniku kodo za povezavo katero generira aplikacija, nato se tehnik lahko poveže na oddaljen računalnik in pomaga stranki.

Zakaj uporabljamo GetScreen.me aplikacijo?

  • možnost dodelitve večih tehnikov
  • vsak tehnik lahko vidi svoje stranke
  • vse seje oddaljenega dela (video) se shranijo na strežnik, če pride do nesoglasja si lahko skupaj ogledamo opravljeno delo.
  • ... in še in še

Uporaba aplikacije je za vse stranke brezplačna!



Oglejte si tudi:

#getScreen





o nas | varnostna in zasebnostna politika | splošni pogoji uporabe strani | piškotki 
storitve PC podpora opravlja Redfox.si, Sebastjan Dobnik s.p.x
(c) 2024 - 2025

Stran se nalaga: 0%! Prosimo počakajte!

Spoštovani, naša stran uporablja piškotke..

- splošni piškot seje - potreben za pravilno delovanje

- piškotki za analizo obiska (google analitics)

- Youtube piškotki za prikaz video posnetkov

 

več o piškotkih si preberite tukaj